Home » , » Julia Perez Mencederakan Dewi Persik - Penjara 3 Bulan

Julia Perez Mencederakan Dewi Persik - Penjara 3 Bulan

Written By Unknown on Tuesday, March 19, 2013 | 8:08 PM

Sekejap jer tu ..3 bulan ..Pejam celik ,pejam celik, dah tiga bulan..

PENYANYI dangdut dan pelakon Julia Perez menjalani hukuman penjara tiga bulan di Penjara Pondok Bambu di sini kerana kesalahan mencederakan rakan artis, Dewi Persik.

Artis seksi yang popular dengan nama Jupe itu dilihat mengenakan pendakap leher ketika dibawa ke penjara itu tengah hari ini dari Pejabat Pendakwa Raya Daerah Jakarta Timur, di mana beliau ditempatkan sementara sejak malam tadi.

Jupe atau nama sebenarnya Yuli Rahmawati, dibawa ke Pejabat Pendakwa Raya dari kediamannya di kawasan perumahan Raffles Hills Cluster Spring, Cibubur, Jakarta Timur, malam tadi.

Artis kontroversi itu sebelum ini dua kali gagal menyerah diri ke pejabat itu pada 14 Februari dan 25 Februari lalu untuk menjalani hukumannya.

Jupe dihukum penjara tiga bulan oleh mahkamah selepas didapati bersalah mencederakan penyanyi dangdut Dewi Persik (nama popular Depe) di lokasi penggambaran filem Arwah Goyang Kerawang pada 2010.

Perbuatan itu dilakukan ketika mereka berdua sedang melakonkan satu adegan pergaduhan dalam filem seram itu.

Dewi Persik yang turut dijatuhkan hukuman penjara dua bulan oleh mahkamah kerana terlibat dalam pergaduhan itu, belum lagi menjalani hukumannya. - Bernama

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .