Home » » Apakah Kesalahan Piya?

Apakah Kesalahan Piya?

Written By Unknown on Wednesday, January 30, 2013 | 8:45 AM


Kota Bharu: “Apa salah saya sehingga dia tak mahu panggil saya menyertai skuad kebangsaan,” kata kapten Kelantan, Mohd Badhri Radzi sebagai reaksi balas kenyataan Datuk K Rajagobal yang masih enggan menyenaraikannya dalam skuad Harimau Malaya bagi persiapan pusingan Kelayakan Piala Asia 2015. 

Pemain tengah yang dianggap antara terbaik di Liga Malaysia (Liga-M) itu berkata, adakah corak permainannya tidak menepati cita rasa pengendali berusia 57 tahun itu menyebabkan dia tidak mendapat tempat dalam skuad Harimau Malaya. 
“Saya tak kisah pada bila-bila masa pun saya sedia dipanggil untuk beraksi dalam skuad kebangsaan. 


“Tapi saya nak tanya dia (Rajagobal) apa masalah dia dengan saya,” katanya semalam. 

Akhbar semalam melaporkan, nama Piya terus tidak mendapat tempat dalam skuad kebangsaan apabila Rajagobal mengumumkan senarai akhir 24 pemain kelmarin, walau pun ketika ramai tonggak utama digugurkan akibat krisis kecederaan. 

Skuad Harimau Malaya berlepas ke Dubai, UAE, pagi semalam untuk aksi persahabatan menentang Iraq, Jumaat ini dan seterusnya aksi sulung kelayakan Piala Asia 2015 bertemu Qatar di Doha, 6 Februari ini. 

Walaupun tidak dapat membawa 11 pemain utama yang mengalami kecederaan, ia masih belum membuka hati Rajagobal untuk sekurang-kurangnya memanggil Piya untuk kem latihan skuad kebangsaan. 

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .