Home » , » Kenapa Yatt Hamzah Semakin Selektif ?

Kenapa Yatt Hamzah Semakin Selektif ?

Written By Unknown on Monday, March 11, 2013 | 11:34 PM

Yatt sudah banyak berubah dari segi penampilan diri..memang jauh dibandingkan yang terdahulu..selain Yatt,,ramai juga artis wanita yang sudah berubah dari segi penampilan yang agak sopan..

SEIRING dengan penghijrahannya, pelakon dan pengacara, Yatt Hamzah akui kini semakin selektif memilih tawaran lakonan.

Menurut Yatt, keputusan itu diambil bagi mengelakkan perkara yang tidak diingini yang mungkin akan memberi impak yang negatif terhadap karier lakonan dan penampilannya yang kini sudah berhijab.

"Kalau dulu saya tidak kisah lakonkan watak-watak jahat tapi sekarang saya terpaksa menolaknya untuk kebaikan. Saya risau kalau lakonan itu bakal memberi masalah kepada penonton dan saya sendiri.

"Buat masa sekarang saya lebih selesa melakonkan watak yang positif dan mampu memberi pengajaran yang berguna buat penonton," katanya.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .