Home » , » Saya Tidak Pernah Ambil Dadah - Jennifer Lawrence

Saya Tidak Pernah Ambil Dadah - Jennifer Lawrence

Written By Unknown on Tuesday, March 12, 2013 | 3:11 AM

Penafian pengambilan dadah oleh artis Hollywood...

MESKIPUN ramai artis Hollywood terlibat dengan pengambilan dadah, namun berbeza dengan pelakon yang semakin meningkat naik ini.

Menurut Jennifer Lawrence, dia tidak pernah mengambil dadah meskipun dikelilingi rakan-rakan yang mengambil barang terlarang itu.

Malah katanya, dia sering ditawarkan untuk berbuat demikian.

"Saya menganggap ia bukanlah benda (dadah) yang baik untuk diamalkan. Saya percaya ia hanya akan merosakkan diri dan karier saya.

"Apa yang penting, saya perlu menjalani kehidupan tanpa benda-benda yang tidak berfaedah," katanya.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .