Home » , » Gejala Samseng Parking Pasar borong Wakaf Che Yeh

Gejala Samseng Parking Pasar borong Wakaf Che Yeh

Written By Unknown on Sunday, April 7, 2013 | 11:22 AM

Masalah parking yang keterlaluan di pasar borong Wakaf Che Yeh sudah tidak terkawal,,seperti tiada kuasa di negeri Kelantan untuk membanteras gejala ini,,dengan gejala samseng telah menbantuk sedikit penjualan di pasar borong,,sesetengah dah tidak suka membeli belah dekat sana..

Adakah pihak perbandaran sudah tidak dapat menyelesaikan masalah parking yang tidak terkawal di pasar borong,,di depan pasar raya Ceria,,tempat parking Mpkb dengan ada meter berbayar,,meter berbayar ini selepas pukul 6 petang dah tak payah bayar lagi,,memang dah free..

 Dekat sini lain sikit,,samseng parking Wakaf Che Yeh mengambil alih selepas jam 6 petang,,dan telah menimbulkan rasa ketidak puasan hati masyarakat tempatan ,,walaupun masalah ini telah keluar  akhbar pada masa dulu,,hanya sekejap jer masalah ini selesai,,malah makin berani samseng-samseng ini..

Di mana kuasa kerajaan atau wakil yang berwakilkan kepada rakyat di kawasan tersebut bagi menyelesaikan masalah yang menyusahkan rakyat serta peniaga tempatan,,bukan di situ sahaja mereka ini telah menjadi hak mereka di sepanjang jalan sekitar pasar borong ,,walaupun tanah rizab Jkr..

Mereka yang tamak ini patut segera di banteras walau apa cara sekali pun,,mungkin yang jadi masalah adalah mereka ini kebal dengan undang-undang..orang kata..(orang dalam),,Budaya samseng di pasar borong makin mnenjadi-jadi tanpa di ambil tindakan yang sepatutnya,..

Makin di biarkan gejala ini berlanjutan,,makin ketidakpuasaan sekalian rakyat tentang kuasa kerajaan yang lagi power dari mereka-mereka tersebut..



Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .