Home » » Dato Sudirman Haji Arshad

Dato Sudirman Haji Arshad

Written By Unknown on Friday, January 4, 2013 | 1:47 AM



Beliau antara penghibur serta pelakon terhebat dihayatnya.Pada era kegemilangannaya beliau begitu diminati oleh pelbagai peringkat termasuklah saya sendiri antara peminat beliau.Walau pun ketika itu saya masih kecil tetapi meminati lagu serta lakonannya.

Beliau adalah seorang yang berpelajaran tinggi,tetapi beliau meminati seni,pelbagai lagu-lagu yang ditulis olehnya sendiri glamour sehingga kini,sehinggakan sebut saja liriknya,orang dah boleh sambung selebihnya.ini antara gambar kenangan beliau semasa hayatnya;antara..
Rambut ambil kedepan sedikit tu menjadi ikutan remaja ketika era kegemilangannya..
Tanda tangan Dato Sudirman cubup glamour,sedap dipangdang walaupun simple tetapi kreatif..
Memang Dato menjadi lagend sampai kehari ini..
Apakah agaknya difikirkan ketika itu oleh Dato,sungguh bergaya..
Macam askar pula Dato' ni..memang macho.
Ungkapan Dato' Sudirman yang pernah diluahkannya...
[Bukan gelaran jadi ukuran,tetapi bakti yang disumbangkan.Walau apapun terjadi,perjuangan saya dalam bidang seni tiada noktahnya,selagi nadi ini masih berdenyut,selagi peminat masih meminati saya,selama itulah saya akan berjuang dalam dunia hiburan.Dalam kerjaya saya sebagai penghibur,saya mahu lakukan bersunggug-singguh supaya masyarakat terus mengigati buat selama-lamanya]....




Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .