Home » , » Ada apa Aliff & Adira?

Ada apa Aliff & Adira?

Written By Unknown on Sunday, February 17, 2013 | 12:03 PM

SELEPAS putus cinta dengan Anne Ngasri, penyanyi kelahiran Singapura, Aliff Aziz dikatakan menjalinkan hubungan cinta dengan penyanyi putih melepak, Adira.

Selain dikatakan sering dilihat bersama, pasangan ini juga memuat naik gambar mesra bersama.  

Menafikan ada hubungan istimewa, Aliff berkata, Adira hanyalah teman baiknya.

“Saya sedar tindakan saya akan menimbulkan pelbagai spekulasi dan saya mohon semua harapkan yang terbaik sahaja untuk saya.

“Saya tidak nafikan Adira merupakan teman rapat yang banyak memberikan sokongan dan kata-kata semangat semasa saya berpisah dengan Anne," kata Aliff.

Hubungan mereka mula rapat semasa penggambaran drama terbitan Astro berjudul Tiara yang mana Adira adalah heroin bagi drama tersebut.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .