Home » , » Aku Bakal Pengarah - Nabil

Aku Bakal Pengarah - Nabil

Written By Unknown on Tuesday, March 19, 2013 | 12:17 AM

Dah tamat belajar ..apa lagi..teruskan perjuangan dalam dunia seni..

SETELAH menyedari karier nyanyiannya kurang mendapat perhatian,  penyanyi Nabil Zamanhuri atau lebih dikenali dengan nama Nabil Mentor dilihat semakin menyepi daripada industri.
Bagaimanapun, setelah memperoleh Ijazah Sarjana Muda Filem dan Animasi dari Universiti Multimedia, awal Oktober ini, Nabil berhasrat untuk bertukar profesion.


Menurut Nabil, dia ingin bergelar pengarah dan kini sedang membuat persiapan untuk kerjaya barunya itu. “Sebenarnya dari dahulu lagi saya menyimpan hasrat untuk bergelar pengarah.
Bagaimanapun, saya tidak mahu mengarah tanpa ada pengalaman yang cukup kerana ia bukanlah sesuatu yang mudah.

“Sebagai permulaan, saya dan rakan-rakan ada menyertai Pertandingan Projek Filem 48 Jam (KL48HFP). Alhamdulillah, filem kami ‘Ganggu’ telah diumumkan sebagai pemenang bagi Kategori Filem Pilihan Penonton,” katanya.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .