Home » , » Yeh !! Aku Dah Berjaya Akhirnya

Yeh !! Aku Dah Berjaya Akhirnya

Written By Unknown on Tuesday, March 19, 2013 | 12:08 AM

Baguslah Jehan..Takkan selama-lamanya nak jadi pelakon jer..

JARANG dilihat menerusi kaca televisyen, pelakon Jehan Miskin menafikan dirinya kini sudah berhenti daripada bidang lakonan.
Menurutnya, beberapa tawaran lakonan terpaksa ditolak kerana terpaksa memberi tumpuan terhadap kerjaya barunya sebagai pengarah dan penerbit.


"Tidak ada sebab untuk saya merajuk dan berlakon adalah minat saya sejak dari dulu.

"Saya masih lagi ada dalam industri seni cuma kini kerjaya saya sudah beralih ke satu peringkat yang lain.

"Selain sibuk dengan kerja-kerja pengarahan iklan komersial untuk syarikat korporat, saya juga akan mengarahkan drama rantaian untuk 8TV, What If ,"katanya.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .