Home » » Ahli Politik Ditampar oleh Pompuan - Betoi ke ni ?

Ahli Politik Ditampar oleh Pompuan - Betoi ke ni ?

Written By Zanuddin Yaacob on Thursday, January 10, 2013 | 10:50 PM

Berita hangat seluruh dunia,seorang ahli politik ditampar oleh seorang perempuan kerana merogol,macam-macam kejadian yang tidak disangka berlaku,,yang mendukacitakan melibatkan seorang ahli politik yang disanjung oleh rakyat yang menyokong belia hinggakan menjadi ahli politik,kalau dekap Malaysia dipanggil wakil rakyat..Di sebalik nama itu sudah menjadi sejarah,seorang wakil kepada rakyat telah melakukan perkara yang menjadi tomahan oleh rakyat..cerita selanjutnya.....
Cuba tengok gambar ni kesian betul...tambah-tambah kat India,,bahaya bahaya...
Namanya bikram singh,yang terjadi tempoh hari,belum lagi reda,,dah ada pula dah yang buat lagi...................Polis di negeri Assam yang menangkap mamat ni,dia adalah seorang ahli kongres yang memerintah India..kisah dia ni adalah merogol seorang ibu yang beranak dua,,ish!!ish!!melampau betul...
Ibu kepada dua anak ni tinggal di sebuah kampung yang bernama Santipur di daerah Chirang...
Malu-malu,,,mamat ni dikepung oleh wanita dan dikoyak-koyak baju dia,,terima ajerlah,,kamu yang cari pasal.....Dia ni berani betul....Pukul dua pagi dia masuk rumah orang dan merogol pulak tu,,sudah-sudahlah tu bro..hang ni banyak duit,,kenapa cari yang susah..yang lain-lainkan banyak lagi................malu,,malu...
Dah orang masuk kat rumah...dah kena baru menjerik..kesian,,kesian,,kalau awal-awal menjerit ,,mamat ni tak sempat nak merogol akan dia...selepas mendengar dia menjerit,orang kampung pun keluar,kena tangkaplah mamat ni mengikut kata seorang inseptor polis G.P Singh...
Asalnya melawat kampung dan selepas itu jadi syaitan....

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .