Home » » Kahwin Di Overseas

Kahwin Di Overseas

Written By Unknown on Sunday, January 27, 2013 | 12:58 AM

Wanita Melayu tetapi Kahwin di  negara Mat saleh bukan dengan orang melayu....Kenapa tak kahwin kat Malaysia saja...kebiasaan dalam perkahwinan pihak lelaki mestilah datang ke negara wanita yang ingin dikahwininya....Lain orang...lain caranya...Berita perkahwinan antara seorang wanita melayu iaitu Zara Shafruddinn telah berkahwin dengan Nick Rudd yang merupakan anak bekas perdana menteriAustralia, Kevin Rudd di Gereja St James ‘di King St, Sydney telah didedahkan melalui akhbar Telegraph.

Sama ada Nick Rudd yang memeluk Islam atau Zara Shafruddinn murtad dan keluar dari agama Islam, itu belum dapat dipastikan lagi. Tapi kalau si mat salleh nie dah memeluk Islam, dah pasti akan berkahwin di Masjid dan mengikut ada resam orang Melayu Islam’kan?
Berita gembira mengenai majlis perkahwinan Nick Rudd dan Zara Shafruddinn ini juga dihebahkan oleh Kevin Rudd dan isterinya, Therese Rein melalui twitter. Perkahwinan itu telah dihadiri oleh keluarga dan kawan rapat pasangan itu. Selepas majlis, pasangan itu telah diiringi dalam limosin ke Catalina di Rose Bay untuk resepsi.

Kita tunggu kenyataan dan penjelasan gadis melayu Zara Shafruddinn ini mengenai perkahwinannya di gereja ini nanti yaa!

Macam-macam hal yang berlaku di akhir dunia ini...Perkara-perkara pelik sentiasa terjadi tanpa kita semua sedar kepelikannya dan jangan jadi yang pelik adalah kebiasaan..

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .