Home » » Rekaan Manusia Terhebat

Rekaan Manusia Terhebat

Written By Unknown on Sunday, January 6, 2013 | 3:49 PM

Kapal adalah sesuatu benda yang dicipta manusia antara terhebat,sejak dahulu lagi,malah menjadi pengangkutan yang utama,ekoran peredaran zaman,kapal sudah banyak berubah dari segi rekabentuk dan teknologi di guna pakai..ini antara kapal yang terhebat di zaman teknologi kini..
Perubahan sentiasa mengikut peredaran masa dan juga persaingan yang sengit antara sainstis,perekabentuk dan pelbagai lagi bagi menyiapkan sesebuah produck yang berkualiti serta berdaya saing.Bagi merealisasikan sesuatu idea,modal pelaboran yang sangat besar bagi menjadikan realiti.

Popular Science misalnya merupakan antara pihak yang telah memperkenalkan Anugerah Ciptaan terhebat untuk mana-mana rekaan berbentuk sains atau teknologi sejak lima tahun lepas dan tahun ini majalah itu menabalkan 10 lagi ciptaan terhebat.
 Antara ciptaan yang menarik adalah seperti pen yang mampu mengesan penyakit sebelum kandungan dengan mudah, mesin yang mampu memproses sisa buangan di kapal dan body board yang mampu membawa anda meluncur di air dengan laju.

Perkembangan teknologi banyak menbantu manusia bagi urusan bisnes antara negara ke negara ataupun import dan exsport..

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .