Home » , » Fizo, Fathia, Tasha ditaja ke Paris

Fizo, Fathia, Tasha ditaja ke Paris

Written By Unknown on Monday, February 18, 2013 | 10:20 AM


TIGA bintang muda berbakat besar, Fizo Omar, Fathia Latiff dan Tasha Shilla terpilih menjadi wajah selebriti Malaysia pertama yang menyertai penerbangan sulung syarikat penerbangan Eropah, Air France dari Kuala Lumpur ke Paris, Perancis pada 23 April ini.
Pemilihan ketiga-tiga pelakon itu ekoran komitmen jitu mereka bersama pengeluar barangan kemas bertatahkan mutiara, Rafflesia Pearl Malaysia. Untuk itu mereka akan diterbangkan ke sana bersama 20 peminat terpilih.
Berada di kota yang terkenal dengan seni bina Menara Eiffel selama lapan hari sudah cukup membuatkan Fizo, Fathia dan Tasha teruja.
Selain berpeluang menikmati percutian di lokasi tumpuan dunia itu, mereka mengakui penerbangan ke sana sedikit sebanyak memberikan peluang untuk melupakan tekanan seketika dan kisah kontroversi yang sudah melanda walaupun tahun baharu ini baru menjengah ke bulan Februari.
Fizo dedah kisah cinta
Bukan selalu pelakon kacak berusia 28 tahun ini yang cukup dikenali dengan nama Fizo Omar ini dikaitkan dengan kontroversi mahupun gosip cinta.
Namun, terkini ada satu isu yang membabitkan dirinya. Pelakon drama Surat Dari Langit Biru itu sebenarnya kini 'panas' dengan kisah mengenai kekasih baharunya yang pernah dibawa ke majlis persandingan pelakon Liyana Jasmay awal bulan ini.
Akui pemilik nama sebenar Wan Hafizol Wan Omar ini, hubungannya dengan gadis berusia 25 tahun yang dikenali dengan nama ringkas, Haas masih di peringkat perkenalan.
"Dia masih belajar dan hubungan kami baru mencecah usia dua bulan. Masih terlalu awal untuk saya katakan kami bercinta sebenarnya.
"Haas memahami saya dan dia seorang yang business minded serta mempunyai skil pengurusan yang bagus. Saya pula memerlukan seseorang yang boleh dipercayai untuk membantu saya menguruskan perniagaan sekarang.
"Saya terfikir sampai bila saya mahu sorok hubungan kami dan kebetulan pula dia merupakan kenalan Fathudin (suami Liyana Jasmay), maka kami memutuskan untuk pergi ke majlis itu bersama-sama. Perkara baik buat apa sorok," jelasnya.
Fizo bagaimanapun memberitahu, dia ingin menamatkan zaman solonya sebelum mencecah usia 30 tahun dan mengharapkan agar hubungan mereka berkekalan.
Sebelum ini Fizo pernah menjalinkan hubungan dengan seorang doktor sekitar bulan Ogos tahun lalu namun putus di tengah jalan ekoran percintaan jarak jauh.
Fathia kembali solo
Usai penggambaran telefilem Nur Sarah untuk slot Cerekarama TV3 yang sarat emosi, Fathia atau nama sebenarnya, Nur Fathia Abdul Latiff, 25, memberitahu, dia bakal beraksi sebagai tomboi dalam drama berjudul Diandra yang akan memulakan penggambaran tidak lama lagi.
Fathia yang baru menamatkan pengajian dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang di Universiti Teknologi Mara (UiTM) dalam pada itu turut mengakui, dia terpaksa menolak lamaran seorang kerabat raja yang ingin berkahwin dengannya.
"Memang saya dilamar oleh kerabat itu tapi saya terpaksa menolaknya kerana saya tidak mahu timbul masalah kemudian hari.
"Saya menjadikan ibu bapa saya sebagai idola, mereka cuma orang biasa dan yang paling penting, bahagia. Buat masa sekarang, saya kembali solo dan sedang mencari lelaki yang sesuai.
"Jika boleh, saya mahukan seseorang yang berwajah Melayu, kalau tak kaya pun saya tak kisah asalkan ada pendidikan," tutur pelakon drama Dalam Setiap Sujud yang kini sedang bersiaran di TV9.
Tasha-Neelofa sifar konflik
Sementara itu, Tasha Shila, 26, pula mengulas mengenai situasi semasa antara dirinya dan bintang kontroversi, Neelofa.
Ulas pemilik nama sebenar Natashasheila Abdul Razak mengenai perkara itu, hubungannya dengan Neelofa tidak pernah berdepan dengan sebarang masalah.
"Saya dan Neelofa memang tidak pernah berselisih faham pun sebelum ini, jadi tidak perlu mohon maaf. Situasi yang menampakkan kami seperti bergaduh timbul apabila orang sekeliling membuat spekulasi yang bukan-bukan," jelasnya.
Respons itu dibuat ekoran kenyataan Neelofa baru-baru ini bahawa dia sudah memohon maaf daripada Tasha ketika mereka bertembung buat kali pertama selepas sekian lama tidak bersua, ketika siaran program Wanita Hari Ini di TV3, dua minggu lalu.
Persengketaan hampir setahun itu sebelum ini dikatakan timbul gara-gara kelantangan Neelofa memberi komen tentang kemenangan Tasha Shilla dalam satu majlis anugerah tahun lalu.




Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .