Home » , » Tak akan curang!

Tak akan curang!

Written By Unknown on Friday, February 15, 2013 | 7:26 PM

Sering dikelilingi wanita cantik, namun ia bukanlah alasan bagi pelakon dan juga pengarah, Akshay Kumar, untuk berlaku curang terhadap isteri tercinta, Twinkle Khanna.

Menurut Akshay, dia amat menyanyi isterinya dan tiada yang lebih membahagiakan hidupnya selain kasih sayang isteri dan juga anak-anak.

"Saya berkahwin dengan Twinkle hampir 13 tahun, dia merupakan seorang isteri yang sangat memahami karier dan menjadi tulang belakang saya untuk terus mengorak langkah dalam industri seni.

“Saya tidak kisah kehilangan karier saya atau apa jua anugerah yang diperoleh. Saya hanya tak boleh hidup walau sehari tanpa isteri dan anak saya. Saya hanya mahu menghabiskan hidup saya bersama mereka,” kata Akshay bersungguh-sungguh.

ce

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .