Home » , » Aduh !! Tak Terfikir Pulak Dik Akal

Aduh !! Tak Terfikir Pulak Dik Akal

Written By Unknown on Sunday, March 24, 2013 | 2:00 PM

Wanita yang pelik telah berkahwin dengan 5 orang lelaki, ,yang terpelik juga kesemua suaminya adalah adik beradik..Ringkasannya , 5 beradik berkongsi 1 isteri..

Nama wanita ini adalah Rajo baharu berumur 21 tahun,,nama suaminya pula adalah ,Guddu 21 tahun adalah suami pertama beliau,Bajju 32 tahun,Sant Ram 28 tahun, Gopal 26 tahun, Dinesh 18 tahun,,mereka hidup penuh harmoni di sebuah rumah yang mempunyai hanya sebuah bilik tanpa katil..

Rupa-rupanya mengikut adat di kampung berkenaan ,Rajo ini perlu menjadikan semua adik- beradik berkenaan sebagai suami beliau..Ibunya juga pernah mempunyai 3 orang suami yang kesemuanya adalah adik beradik..Bagaimanakah keadaan Rajo agaknya untuk melayan 5 orang suami-suaminya ? ..

Rajo berserta suami-suaminya telah di kurniakan seorang cahaya mata yang baharu berumur 18 bulan ,ditanya siapakah bapa bayi tersebut,,Rajo pun tidak mengetahui benih suaminya yang mana..Rajo melayan nafsu suaminya secara bergilir-gilir dan bukannya sekali gus untuk kelima-limanya..

Mereka ini semua berasal daripada India..sungguk pelik adab di kampung diorang ,,Tak terfikir dik akal kita ada juga manusia yang bergelar wanita boleh berkahwin sampai 5 orang suami serta tinggal sebunbung pulak tu..Dan yang hairan pula kelima-lima suami adalah adik beradik..

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .