Home » , » Pemburu Moden Penuh Gaya

Pemburu Moden Penuh Gaya

Written By Zanuddin Yaacob on Tuesday, March 26, 2013 | 12:37 AM

Pemburu haiwan mestilah ada senjata ,,baharulah dipanggil pemburu serta dengan pakaian yang cukup selesa untuk berada di hutan..

Berlainan dengan pemburu yang aku nak tonjolkan disini ,,apakah yang diburu oleh diorang pun aku tak tahu..kalaulah pemburu macam ini,,aku rasa diorang ni akan diburu..

Dengan fesyen pemburuan entah apakah punya trend ..Dah tak adakah fesyen rekaan yang cantik sehinggakan mereka ini tidak mahu memakainya..macam-macamlah diorang ini..







Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .