Home » , » Bukti kerja keras Najwa Latiff

Bukti kerja keras Najwa Latiff

Written By Unknown on Monday, February 18, 2013 | 9:54 AM

WALAUPUN pelbagai kontroversi menimpa penyanyi YouTube ini, namun karier nyanyiannya masih lagi mendapat perhatian dan sokongan daripada peminatnya.

Bercerita mengenai single terbarunya, Sahabat, yang kini rancak dimainkan di corong radio tempatan, Najwa Latif, berkata sangat gembira dan bersyukur dengan sambutan di luar jangkaan itu.

"Sambutan yang saya terima melalui lagu telah membuktikan kerja keras yang saya lakukan selama ini berbaloi.

"Saya gembira dengan kepercayaan yang diberikan peminat terhadap bakat dan karya yang saya hasilkan dan secara jujurnya saya amat hargai sokongan mereka," katanya yang turut memasang hasrat untuk berduet dengan penyanyi hebat iaitu Datuk Siti Nurhaliza dan Faizal Tahir.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .