Home » , » Van Terbakar

Van Terbakar

Written By Unknown on Sunday, February 24, 2013 | 11:25 AM

KUALA TERENGGANU - Seorang lelaki berdepan dengan detik mencemaskan apabila van yang dinaikinya terbakar tiba-tiba, dalam satu kejadian di Jalan Sultan Ismail, di sini, tengah hari semalam.

Ketua Operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Jalan Kota, PBK II Wan Mohd Azamani Wan Hamzah berkata, pihaknya mendapat panggilan kecemasan pada jam 12.58 tengah hari semalam, sebelum bergegas ke tempat kejadian, berhampiran bangunan Tabung Haji.

Menurutnya, apabila sampai di tempat kejadian, van yang dinaiki seorang lelaki yang berusia 60 tahun itu sedang marak terbakar.
“Apabila kita sampai di tempat kejadian, van tersebut sudah hampir 100 peratus terbakar. Bagaimanapun, mangsa berjaya menyelamatkan diri dan tidak mengalami sebarang kecederaan,” katanya.

Berdasarkan maklumat awal katanya, mangsa yang ketika itu sedang memandu, terlihat percikan api yang keluar daripada bahagian enjin, sebelum mengambil keputusan untuk memberhentikan kenderaannya di tepi jalan.

Mangsa kemudiannya keluar dan tidak lama selepas itu, api semakin marak dan membakar van berkenaan. Jelasnya, punca kebakaran dan nilai sebenar kerugian masih dalam siasatan.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .