Home » » Tersenarai Jua Nama Piya Dalam Skuad Negara

Tersenarai Jua Nama Piya Dalam Skuad Negara

Written By Unknown on Wednesday, March 6, 2013 | 10:36 AM

KHABAR gembira buat Ketua Pasukan The Red Warriors, Mohd Badhri Radzi apabila namanya tersenarai untuk menyertai latihan bersama skuad kebangsaan bagi menghadapi pusingan kelayakan Piala Asia 2015 bertemu Yaman di Kuala Lumpur, pada 22 Mac ini.

Setelah begitu lama tersisih, akhirnya jeneral padang berusia 31 tahun itu dipilih oleh pengendali skuad Harimau Malaya, Datuk K Rajagobal untuk kembali menyarung  jersi kebangsaan bagi menghadapi kempen tersebut.

Namun pemain yang lebih mesra dengan panggilan Piya itu sekadar menunjukkan aksi bersahaja dan mengambil sikap untuk ‘mengunci mulut’ apabila diberitahu mengenai perkhabaran tersebut.

“Maaf saya tidak mahu mengulas lanjut dan tidak mempunyai jawapan mengenai perkara ini,” katanya kepada Sinar Harian ketika ditemui pada sesi latihan menjelang aksi perlawanan peringkat kumpulan G, Kejohanan Piala Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC), semalam.

Kali pertama dan terakhir kapten yang membantu Kelantan menjulang tiga piala musim lalu itu menyarung jersi kebangsaan ialah ketika membantu skuad Pilihan Malaysia di bawah bimbingan Ong Kim Swee berdepan Chelsea dalam aksi persahabatan di Kuala Lumpur dua tahun lalu.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .