Home » , » Wah!! Pandainya Dia Reka Kasut

Wah!! Pandainya Dia Reka Kasut

Written By Unknown on Tuesday, April 2, 2013 | 6:45 PM

Kerana minat apa-apa sahaja boleh jadi,,mungkin pelakon idola kita ini jadi pereka kasut suatu hari nanti,,ekoran daripada kata-katanya yang betul !! memang minat mereka kasut..

Apa tidaknya,,kasut yang nak digayakan olehnya,,dialah yang reka rekabentuknya,,jarang-jarang boleh jumpa artis yang macam ini punya kreatif..

MINAT dan berani dalam memperagakan fesyen, pelakon cantik, Siti Saleha akui memiliki hasrat untuk menghasilkan rekaan kasutnya sendiri.

Pelakon yang terkenal dengan drama Nora Elina ini memberitahu hasrat itu cuba direalisasikan secara berperingkat sehingga ianya benar-benar berjaya dilaksanakan sepenuhnya.

"Memang sejak dari dulu lagi saya minat dalam bidang ini dan buat masa ini saya hanya akan reka kasut untuk kegunaan sendiri.

"Jika ada peluang dan masa yang sesuai mungkin saya akan gunakan kesempatan yang ada untuk lebih serius dalam bidang tersebut," ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Saleha kini sedang menjalani penggambaran filem terbaru lakonannya berjudul ‘Bikin Filem’ yang turut menampilkan pelakon Sharifah Amani dan Bront Palarae.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .