Home » » Hantu Jelmaan Manusia Kini Kembali

Hantu Jelmaan Manusia Kini Kembali

Written By Zanuddin Yaacob on Friday, January 11, 2013 | 5:32 PM

Dalam dunia ni ada macam-macam manusia,,,,..yang aku nak cerita ni manusia gila tatto...memang gila,,,,kaw!!!kaw!! tak sayang kat tubuh badan....nasib baiklah orang kat Malaysia ni tak sampai tahap yang gila ini...Ada yang buat tetapi diorang kat luar nu lagi daksyat......
Cuba tengok betul-betul,,,makhluk asing ker aper!! nih!!!!
Macam manalah nak jalan-jalan kat bandar???tak tahu nak cakap..
Tatto glamour dunia...
Manusia ke....spesis dari mana ni....???keliru...keliru...
Takutnya tengok dia ni,,kalau jadi pelakon tak yah nak solex-solex dah..
Tak nampak cantik dah.....macam hantu...
Dekat mata pun nak tatto,,memang pelik manusia jenis ini...

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .