Home » » Rambut Oh Rambut!!!

Rambut Oh Rambut!!!

Written By Zanuddin Yaacob on Sunday, January 13, 2013 | 8:28 PM

Hari ni, aku nak cerita sikit pasal rambut.Ramai yang suka pasal rambut, terutama wanita..Rambut pula ado yang lurus, kerinting, lembut beralun dan tak kurang jugak yang kering, rapuh dan siap bercabang2..huhu

rambut lurus...wow!!

Susah nak dapat rambut macam ni, tapi boleh dapat kalau rajin jaga dan betul caranya..

rambut kerinting..lawa jugak!!

Suka juga tengok orang yang berambut kerinting..

Yang ni paling biasa jadi kalau malas nak jaga rambut!!

Jadi, setiap orang ade beza antara satu sama lain, rambut sama je kat atas kepala, yang beza jenis nya saja..Tapi satu je jenis orang yang sama tang kepala, yang takde rambut..hikhik, gurau je, jangan terasa!!!

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .