Home » » Padah Kunci Jatuh Terberai

Padah Kunci Jatuh Terberai

Written By Unknown on Thursday, January 17, 2013 | 12:28 AM

Masalah kunci kereta memang sesetengah mekanik atau pemilik kenderaan  tidak mengetahui padah apabila kunci kereta jatuh berderai..kesimpulan tentang masalah tersebut sangat senang jikalau anda tahu bagaimana hendak menyelesaikannya sendiri dan tak perlu tergesa-gesa menelefon mekanik..
Inilah antara kunci padah jatuh berderai..kereta-kereta yang terlibat seperti proton waja,gen2,persona,saga blm dan seangkatan dengannya..

Apabila kunci berderai..cip didalam kunci turuk berderai entah kemana...Tanpanya kereta tak dapat dihidupkan..anda perlu pulang kerumah mengambil kunci pendua untuk menhidupkan enjin ...

Sebagai contoh...anda pergi menbuat kunci pendua dekat kedai kunci..kemudian anda menggunakannya untuk membuka pintu..anda berjaya untuk membukanya...setelah itu anda cuba pula untuk menghidupkan enjin..pasti anda tidak akan berjaya menhidupkan enjin..

Jikalau anda tiada kunci pendua yang original..anda memerlukan kereta toving untuk tarik kereta anda ke pusat servis proton untuk  membuat kunci baru dan programkan oleh mereka-mereka yang pakar..
Itulah cara-cara untuk menyelesaikan masalah tersebut ..semoga memberi manfaat kepada anda semua..

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .