Home » , » Gaduh Tetapi Manja - Artis Malaysia

Gaduh Tetapi Manja - Artis Malaysia

Written By Unknown on Saturday, March 2, 2013 | 12:46 AM


Pejam celik, pejam celik, sudah setahun usia perkahwinan pasangan selebriti popular, Lisa Surihani dan Yusry Abd Halim.
Walaupun sibuk dengan jadual kerja, pemilik syarikat rakaman, KRU Studios ini sempat menyusun satu majlis meraikan ulang tahun perkahwinannya bersama isteri tercinta pada 23 Februari lalu.
Bukan sahaja dikejutkan dengan ucapan istimewa menerusi saluran radio, Era FM, malah pelakon filem, Istanbul Aku Datang ini juga menerima lagu khas daripada suaminya berjudul, Selamat Hari Kita.
Pertama kali diputarkan secara eksklusif di radio, lagu yang didedikasi kepada Lisa, 26, ini merupakan simbol cinta Yusry, 40, terhadap isterinya dan dibuat khas sempena sambutan ulang tahun tersebut.
"Saya memang terkejut dan terharu pada malam itu. Saya tak sangka, dalam kesibukan jadual Yusry, dia sempat  menghasilkan lagu sempena ulang tahun kami yang pertama.

"Saya dimaklumkan, lagu ciptaan sepenuhnya oleh Yusry itu mula dicipta sejak bulan Januari lalu. Bagi saya, lagu itu sangat bermakna kerana sebelum ini Yusry tidak pernah cipta lagu untuk saya.

"Ia adalah hadiah yang paling bermakna buat saya jika dibandingkan dengan hadiah lain. Pun begitu, kami tak plan nak jadikan lagu ini sebagai single," katanya.
Janji Lisa, Yusry

Sempena ulang tahun yang pertama itu, baik Lisa mahupun Yusry, kedua-duanya mengharapkan kebahagiaan sepanjang ikatan perkahwinan mereka.
Malah, malam itu turut menjadi saksi perjanjian pasangan romantik ini untuk terus bersama dalam melayari bahtera rumah tangga.
"Tiada apa yang kami harapkan selain untuk terus melayari hubungan ini bersama. Segala cabaran dan dugaan mendatang akan kami tempuhi bersama.
"Alhamdulillah, sepanjang usia perkahwinan ini, saya sangat bahagia bergelar isteri Yusry. Malah, ia berlalu  begitu cepat tanpa kami sedari.

"Gaduh-gaduh manja, itu adat biasa dalam rumah tangga. Namun, ia tidak pernah berlarutan sehingga membawa pergaduhan besar. Kami lebih mementingkan cara komunikasi dalam menangani apa jua permasalahan,"
katanya yang bakal muncul dalam telefilem terbaru Astro, Mama Mama Mia.
Ingin cahaya mata

Setiap pasangan yang berkahwin sememangnya memasang hasrat untuk memiliki cahaya mata bagi menyerikan lagi keharmonian rumah tangga.

Begitu juga dengan pasangan ini. Malah, menurut Lisa, dia sudah bersedia untuk ke fasa yang seterusnya dan bergelar ibu.
"Setiap pasangan suami isteri inginkan kehadiran cahaya mata, begitu juga dengan kami.

"Namun, buat masa ini, kami belum ada rezeki. Insya-ALLAH, kalau dah ada nanti, kami akan beritahu.
"Doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga," katanya.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .