Home » , » Najwa Kini Bersama Latif - Hubungan Terjalin Erat

Najwa Kini Bersama Latif - Hubungan Terjalin Erat

Written By Unknown on Monday, February 25, 2013 | 9:41 PM

SELEPAS pelbagai kontroversi mengenai kisah hubungan dingin bersama bapa kandungnya tersebar, penyanyi remaja, Najwa Latif akui kini masalah itu telah pun selesai.

Tidak pernah melatah dengan dugaan yang menimpa dirinya, Najwa memberitahu apa yang berlaku sebelum ini dianggap sebagai satu dugaan hidup buat dirinya.

"Saya bersyukur, perkara ini dapat diselesaikan dengan baik dan hubungan kami sekeluarga kini sudah pulih. Semua yang berlaku mungkin ada hikmahnya.

"Walau ianya kisah peribadi saya, namun saya gembira kerana masyarakat dapat memahami situasi saya dan kerana itu ia tidak menjejaskan karier saya," jelasnya yang kini dikatakan semakin banyak menerima tawaran nyanyian.

Kenali 10 Blogger Terbaik Malaysia

0 ulasan:

Post a Comment

Sila Like Kami di Facebook.
 
Support : Your Link | Careeron9 | OhGosip Artis
Copyright © 2013. DinKlate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger About Me .